0 artikel(en)
Totaal 0,-

Bestellen

Online shoppen geeft u de gelegenheid om op uw gemak vanuit een luie stoel de collectie te bekijken en te bestellen. Dit werkt volgens dit stappenplan:

Reserveren en passen

Status van de bestelling

Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u automatisch per e-mail een orderbevestiging met een overzicht van de bestelde artikelen. Ook kunt u de order op de site terugvinden bij "Orderstatus". Zodra de betaling heeft plaatsgevonden ontvangt u van ons mail wanneer dat heeft plaatsgevonden en zal de bestelling worden verwerkt. Zodra de bestelling is verwerkt zal er nogmaals een mail worden verzonden dat het pakket onderweg is met een 3S code en een link om het pakket te volgen.

Bestelling wijzigen

Tijdens het bestelproces kunt u altijd producten verwijderen of toevoegen. Is de order geplaatst, dan kunt u in principe geen wijzigingen meer door voeren. Ontdekt u na het plaatsen van de order dat u niet de juiste schoen of maat heeft besteld? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 072-5117493.

Reservering annuleren

Heeft u gekozen voor "Ophalen in Alkmaar" en wilt u uw reservering annuleren? Dat kan via een e-mail onder vermelding "Annuleer reservering" met bijbehorend bestelnummer of bel naar 072-5117493.

Klachtenprocedure

Heeft u onverhoopt een klacht over een artikel die u in onze webshop hebt gekocht, dan kunt u hiervan een digitale foto maken en deze sturen naar vragen@wijdeman.nl onder vermelding van het ordernummer. Wij zullen deze klacht aan de hand van de foto('s) proberen te beoordelen en u hierover berichten. Mochten wij er niet uitkomen dan zullen wij u vragen om het artikel gratis naar ons op te sturen via ons antwoordnummer. Zodra wij de klacht binnenkrijgen, zullen wij zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met u opnemen om de oplossing met u te bespreken.

Algemene vragen of klachten die niet voldoende door de klantenservice zijn opgelost kunt u stellen aan vragen@wijdeman.nl . Binnen 1 tot 5 dagen ontvangt u hiervan bericht. Extern kunt u ook klachten indienen bij de Thuiswinkelorganisatie. U vindt het klachtenformulier en contactgegevens op het consumenten gedeelte van de site www.thuiswinkel.org. Als klachtenbemiddeling niet tot het gewenste resultaat leidt, is er een zogenaamd geschil ontstaan. U kunt dit geschil voorleggen aan de rechter of aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te 's-Gravenhage (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie van het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Garantie

De garantie geldt volgens de wettelijke rechten van de consument. In een beperkt aantal gevallen geldt naast de wettelijke garantie ook nog een fabrieksgarantie.
Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Neem voor vragen over specifieke gevallen altijd contact op met onze klantenservice via 072-5117493 of vragen@wijdeman.nl.

Garantie en de garantieperiode zijn conform de wet en de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie vastgesteld. De garantieperiode gaat in vanaf de datum van aankoop. De fabrieksgarantie is zeer verschillend per fabrikant.

Slijtage van zolen en hakken, kale neuzen, afgeven en slijtage van voeringen door overmatig transpiratie, kapotte ritsen en andere door verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken, die de verkoper niet te verwijten zijn worden niet vergoed.

Prijzen

Al onze prijzen zijn inclusief BTW en exclusief (eventuele) verzendkosten.